Lørdag den 29. august var der inviteret til oprydningsdag i judoklubben, for alle der havde lyst.

Hygge i klublokaletDem der kom mødte op i klubben kl. 9.00, hvor der blev serveret morgenbrød og kage.Den første halve time gik således med, at diskutere hvilken kage der var bedst, (den med eller uden creme) og klage over kaffen, der efter alles mening, selv ham der havde lavet den, var for tynd.

Efter morgenmaden kom der hurtigt gang i mændene (og den ene dame der var mød op fra morgenstunden).

Tagrender og vinduer blev renset, flagstænger fik nye snore, skilte og stiger blev hængt forsvarligt op, omklædningsrum fik en tur og et enkelt toilet blev skiftet. Midt i det hele var der også tid til en sodavand og en omgang fodbold inde på måtterne.

Alt i alt var det en meget hyggelig og produktiv dag.