Lørdag den 5. april blev der afholdt DM for seniorer i Vejen.

Aalborg Judoklub deltog med fem kæmpere.

Alle mødtes i klubben tidligt lørdag morgen kl. 6 og drog i lejet minibus mod Vejen. Desværre havde arrangørerne flyttet stævnet til en anden hal end den først annoncerede. Men Rikke Meyer er jo stedkendt i Vejen, og vi ankom i god tid, så alle havde mulighed for at komme på plads inden indvejningen startede kl. 8:30.

En enkelt kæmper havde glemt sin judolicens – det kommer han nok til at høre for utallige gange. Men alle holdt vægt og var dermed klar til at kæmpe i de tilmeldte vægtklasser.

Rikke Meyer vandt sølv i -63 kg.

Mette B. Thomsen vandt bronze i -57 kg.

Efter en lang dag med mange spændende kampe, var det langt om længe tid til medaljeoverrækkelserne.

Vi var tilbage i klubben ved 20 tiden og næsten alle mødtes efterfølgende hos Henrik Andersen til lidt sent aftensmad og afslutning på en lang men god dag.