GÆSTETRÆNING

Før du melder dig ind er du meget velkommen til at besøge vore dejlige klublokaler og deltage i træningen på det relevante hold. For at give dig og trænerne de bedste muligheder, bør du medbringe træningstøj med lange ærmer og lange ben (eventuelt en gammel joggingdragt).

Judo Danmark

Mød op i god tid inden træningsstart og henvend dig til holdets instruktør/træner som vil vise dig til rette.

Ring gerne til Jens på telf. 40 18 28 38 for yderligere oplysninger/spørgsmål.

Aktuelle træningstider:

Senior/voksen (+ 15 år) tirsdag og torsdag 19:30-21:00

Ungdom og børnehold træner sammen tirsdag og torsdag 18:00-19:30

Puslinge træner tirsdag fra 17:00-18:00

Regionstræning senior/voksen (elite/kamptræning) 1. onsdag i måneden klokken 19:00-21:00

Før du deltager i træningen udfyldes og afleveres en gæstetræningsblanket.
 Efter indmeldelse hjælper instruktør/træner dig gerne med at anskaffe en judodragt (kaldet en judogi)

Aktivt medlemskab er nødvendigt for fortsat deltagelse i klubbens træning og turneringer

indmeldelse i Aalborg Judoklub:

For at kunne træne i Aalborg Judoklub er det en forudsætning at man:

1. har oprettet en profil på klubbens hjemmeside.
2. har tilmeldt sig betaling af kontingent.
3. har tilmeldt sig et eller flere hold

Kontingent for medlemskab er 300kr/90 dage

Hvis du senere ønsker en pause fra judo foregår udmeldelse skriftligt til: kasserer@aalborgjudoklub.dk